Rólunk

A SALDO Zrt. több mint fél évszázada az adózási, járulék és számviteli feladatok megbízható, tapasztalt támogatója Magyarországon, a Kiváló Üzleti Márka kategóriában nyolcszoros Magyar Brands díjas.

Több ezer vállalkozási és költségvetési ügyfél veszi igénybe szakmai támogatásunkat, legyen Ön is elégedett partnerünk!

Beszéljenek rólunk számaink és referenciáink!

Tanácsadás

Évente
1000 tanácsadói levél
2300 átalánydíjas ügyfél
55-60 ezer megválaszolt
kérdés

Kiadó

Évente
15-20 új szakkönyv megjelenés
2 felsőoktatási intézmény hivatalos szakkönyv ellátása
21 szakkönyvtár könyvellátása

Felnőttképzés

Évente
4-5 ezer fő felnőttképzésben részt vevő
60 konferencia, tanfolyam, továbbképzés

Informatika

Több 100 elégedett szoftverfelhasználó
Napi 24 órás elérés felhőben
Vállalkozz digitálisan minősítésű szoftver

Vezetőink

Dr. Balogh Ákos

Vezérigazgató

Jogász és történész diplomáját a Pázmány Péter Katolikus Egyetemen, a mesterfokozatot eredményező és „Master of Law” (LL.M.) cím használatára jogosító adójogi szakjogász végzettségét az ELTE Jogi Továbbképző Intézetében szerezte. Adótanácsadó képzettsége mellé, 2006-ban jogi szakvizsgát tett. 2003 óta dolgozik a SALDO Zrt-nél, jogi és gazdasági tanácsadóként kezdte, majd vezérigazgatói koordinátor, jogi igazgató, jogtanácsos, 2018 májusától a cég vezérigazgatója.

Kovács Enikő

Gazdasági igazgató

A SZIE Gazdálkodási Főiskolai Kar Gazdasági mérnöki szakán, Pénzügyi szakirányon szerezte diplomáját. Mérlegképes könyvelő és adótanácsadó oklevéllel is rendelkezik. 1995-ben helyezkedett el a Saldo Zrt.–nél, 2016 óta a társaság gazdasági vezetője. Munkakörébe tartozik egyebek mellett a szervezet tevékenységével kapcsolatos tervezési, ellenőrzési és értékelési feladatok elvégzése, továbbá a Társaság vagyonának megóvása, megőrzése.

Szilágyi Szabolcs

Felnőttképzési Üzletág igazgatója

A Budapesti Corvinus Egyetem - Közigazgatástudományi Karán igazgatásszervező szakon szerezte diplomáját. A közigazgatásban kezdte pályáját. Gyékényes Község Önkormányzatánál, majd a Pénzügyminisztériumban, illetve a jogutód Nemzetgazdasági Minisztériumban dolgozott a szakképzési főosztályon. 2016 júniusától tölti be a Saldo Zrt. Felnőttképzési Üzletágának igazgatói posztját.

Miklósy Miklós

Informatikai Üzletág igazgatója

A Számviteli Főiskolán és a BKE-n szerzett diplomáit a SZÁMALK-nál felsőfokú rendszerszervezői oklevéllel egészítette ki. Három évtizede tevékenykedik a SALDO-nál, kezdetben programozóként és a számviteli rendszerek tervezőjeként, majd részt vett a gazdálkodási szoftverek megalkotásában és bevezetésében, közel 15 éve vezeti az ágazatot. Könyvvizsgálói gyakorlatával is segíti a szoftverek szakmai tartalmának megújítását.

Csík Ildikó

Kiadói Üzletág igazgatója

Üzemgazdász. MBA tanulmányait az Open University-n végezte.A Saldo Kiadói igazgatóságán több mint 20 éve dolgozik, a terület majd minden posztján teljesített. 2012-től tevékenykedik az ágazat élén. Könyvkiadói hivatásában a megújulás, az innováció az egyik legfontosabb szempont. A papíralapú kiadványok mellett elkötelezett a környezetkímélő megoldások fejlesztése területén is.

dr. Krämer Ágnes

Üzletfejlesztési Igazgató

Üzemgazdászként a budapesti Pénzügyi és Számviteli Főiskolán diplomázott, majd jogi szakokleveles közgazdászi végzettséget szerzett az Eötvös Lóránd Tudományegyetem Jogi Továbbképző Intézetében. Doktori fokozatát a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen szerezte. A Saldo Zrt-nél több mint 20 éve dolgozik, pályafutását a kiadói igazgatóságon kezdte, jelenleg üzletfejlesztési igazgatóként támogatja a cég munkáját.

Referenciáink

Korencsi László, közgazdasági igazgatóhelyettes, Gyermelyi Zrt.
Nélkülük nehezebb lenne!
Bucsi László, Nopet Kft.
Miért a Saldót választottuk?
A legfontosabb szempont az volt, hogy akkor, amikor hirtelen kell dönteni fontos szakmai kérdésekben, Önök munkaidőben rögtön elérhetőek, és felkészült, minden területet képviselő szakembereik vannak, akik segítenek megválaszolni a kérdéseinket. A szaklapok olvasása is fontos a mi szakmánkban, hiszen folyamatos naprakészséget biztosítani kell, de sajnos nincs mindig idő mindennek utána nézni, ha egy kérdésre azonnal kell választ adnunk. Ügyfélbarát a hozzáállásuk is, hiszen volt már rá példa, hogy ha egy kérdésre nem tudtak rögtön válaszolni, akkor a megígért visszahívást is teljesítették. Munkájukat ezúton is köszönjük.
Pogány Éva, Szuper Print Kft
Miért a Saldo Zrt tanácsadó szolgáltatását vesszük igénybe?
1983 óta – akkor még Flexum Kommunális Vállalat főkönyvelőjeként- állok kapcsolatban a Saldo tanácsadó szolgáltatásával. Az utóbbi években különösen Stieberné Hörcsik Mária, Kökényesiné Pintér Ilona és Vira Sándor ad értékes információkat a nem egyértelmű jogszabályok értelmezéséhez. Köszönjük eddigi munkájukat és reméljük, hogy még sokáig együtt dolgozhatunk!
Nyilas Ildikó, pénzügyi- és számviteli irányító, Grow Group Palánta Kft.
A Saldo Zrt tanácsadási szolgáltatását azért választottam, mert magas szakmai tudással rendelkező kollégák dolgoznak, az éves tagdíjban meghatározott óraszámú személyes találkozásra is van lehetőség, az ankéntokon kiváló előadók vannak, a két napos mérlegképes továbbképzésen is jó előadók vannak, havonta lehetőség van konzultációs napokon részt venni, a Periodika számokból és a szakkönyvekből sokat lehet tanulni és hasznosítani és nem utolsó sorban az éves tagdíj összege megfizethető.
Furján Ildikó, főkönyvelő, Avnet Technology Solutions Kft.
Kérem tolmácsolják még egyszer köszönetemet kolléganőjüknek, Kökényesiné Pintér Ilonának azért a teljes körű és átfogó tanácsadásért, amelyet tegnap kaptam tőle SZJA témakörben. Nagyon sok ÖR-től mentett meg azzal, hogy a bemutatott dokumentumaink tanulmányozása után az értelmező rendelkezések idevágó részében megtalálta nekünk azt a bekezdést, ami alapján az általunk kötött biztosítás kockázatinak minősül és így adómentes! Kívánom, hogy még sok kollégámnak szerezzen ilyen jó hírekkel szép napot, mint tegnap nekem! Köszönöm még egyszer!
Bacsek Éva, Financial Manager, Industrial Technique Hungary Kft.
Nagyon szépen köszönöm a gyors választ. Csak csodálni tudjuk Önöket, hogy mind a telefonos, mind az írásban történő kérdéseinkre milyen gyorsan, nagy szakértelemmel tudnak válaszolni. Örömmel veszünk részt a konzultációs összejöveteleken is, sok-sok új információra teszünk ott szert. Úgy gondolom, nagyon-nagyon megéri az éves díjuk, csak javasolni tudjuk Önöket.
Horváth Miklós, Ügyvezető igazgató, RM-Royal Motor Kft.
A SALDO Pénzügyi Tanácsadó és Informatikai Zrt. 2009-ben nagy segítségünkre volt a teljes és átfogó APEH vizsgálatot követő jogorvoslati szakaszban, melyben cégünket képviselte az Adóhatóság előtt. A precíz munkájukkal, szakmai tanácsadóként nagyban hozzájárultak a vállalkozásunk jelenlegi gazdasági létéhez és stabilitásához. Szakértelmükkel és a mindig törvényes kereteket betartó szakmai tanácsaikkal jelentős költségektől mentették meg az RM-Royal Motor Kft-t.
Dr. Horváth Gyula, Vezérigazgató, Balatoni Hajózási Zrt.
A Balatoni Hajózási Zrt. igazolja, hogy a SALDO Zrt. adószakmai ügyekben folyamatosan elősegíti a gazdasági tevékenységét. Az adózási tanácsai jelentősen csökkentik a bonyolult szerződéses kapcsolatainkból származó adókockázatot. A SALDO Zrt. az adóhatóság előtti képviseletet mind az ellenőrzés során, mind a hatósági szakban szakszerűen látta el. A Bírósági szakban a perelőkészítő és szakértői tevékenysége alapvetően hozzájárult a jogszabállyal ellentétes adóhatósági kötelezés törléséhez. Az anyagi jogban és eljárási kérdésekben tanúsított taktikus eljárásnak és szakmailag megalapozott álláspontjának köszönhetően teljes sikerrel védtük meg a hatóság szerint téves jogalkalmazásunkat.
Gombosné Idei Anikó, Medipack Kft.
Mai napon részt vettem a vállalkozássási konzultációs napon, amelyet nagyon jó kezdeményezésnek tartok, mivel: 1./ csak egy témakör volt, amelyet 2 óra alatt át tudtunk beszélni; 2./ Kökényesiné Pintér Ilona előadása a témakörben nagyon hasznos volt, mert azon felül, hogy ismertette az anyagot, arra is volt lehetőség , hogy a részletekbe is belemenjünk; 3./ a kis létszám lehetővé teszi, hogy előadás közben is lehessen kérdezni; 4./ a téma ismeretében át lehet gondolni előre, hogy mi az, amire különösen szeretnék fókuszálni (pl. a mai napra vittem magammal 2 db biztosítási kötvényt ÁSZ-szal), és ezalatt a 2 óra alatt, illetve az utána következő konzultáción meg tudtuk beszélni; 5./ nagyon hasznos szintén a kis létszám miatt az előadás alatt a kérdez- felelet-módszer, mert így a kérdések segítségével még jobban ki tudtuk elemezni a témakört; 6./ az egy témakörre vonatkozó konzultációs lehetőség arra irányítja rá a figyelmet, hogy melyek azok a pontok, amelyekre a gyakorlati munka során hangsúlyozottabban oda kell figyelni. A kezdeményezésüket - a havi 1 alkalommal történő szakmai konzultációs napra - nagyon jónak tartom, mert sajnos az ördög a részletekben rejlik, és az ilyen konzultáció során ezeket lehet tisztázni. Köszönöm a lehetőséget, és várom a következő havi témát.

Sajtómegjelenéseink