Karrier

Üdvözöljük a Saldo Zrt. karrier oldalán! Aktuális nyitott pozícióinkról alább tájékozódhat.

Adótanácsadó

A tízszeres Magyar Brands díjas SALDO Zrt. Magyarország legátfogóbb és független adószakértői, tanácsadói és oktatási cége, amely 60 éve támogatja a hazai cégeket és költségvetési szervezeteket adó, adójogi és számviteli kérdésekben. Ügyfeleink megalapozott szakmai támogatását munkatársaink folyamatos fejlesztése, szakmai műhelyek és a magas szintű képzéseink biztosítják. A növekvő piaci igények miatt bővítjük csapatunkat.

A munkakör célja: A tanácsadói csapat tagjaként az ügyfeleinktől érkező szakmai kérdések megválaszolása, elemzések elkészítése

Feladatok:

  • Szakmai csapat: adótanácsadó, személyi jövedelemadó és járulék
  • A szakmai csapat tagjaként a beérkező szakmai kérdések megválaszolása szóban és/vagy írásban
  • A szakmai csapat tagjaként egyedi felkérések alapján átvilágítások, állásfoglalások, szabályzatok készítése
  • SALDO által szervezett, valamint az ügyfelek által igényelt szakmai konzultációk lebonyolítása
Ajánlatunk
  • Nagy hagyományokkal rendelkező, független csapat tagjává válsz
  • A feladataidat nagy önállósággal, felelősséggel végzed majd
  • Minden feladathoz biztosítunk szakértő támogatást, részt veszel a szakmai csapat műhelymunkáin
  • Továbbképezheted magad a SALDO által szervezett képzéseken
  • Lehetőség saját képzéseken és konferenciákon előadások tartására
  • Alapbéren felül évi 10%-os éves mozgóbér, cafeteria
Elvárások
  • Felsőfokú végzettség
  • Együttműködő, kommunikatív, határozott fellépés
  • Adótanácsadói-, vagy bér és társadalombiztosítási ügyintéző végzettség
  • Adótanácsadói-, vagy bérszámfejtési területen szerzett 3 éves szakmai tapasztalat
A jelentkezéseket a fizetési igény megjelölésével az karrier@saldo.hu email címre várjuk!


Asszisztens

A SALDO legnagyobb üzletágának, a tanácsadói igazgatóságnak keressük új asszisztensét, aki teljeskörűen, nagy önállósággal és precizitással látja el a támogató és adminisztratív feladatokat.

Feladatok:

  • A tanácsadó igazgató munkájának támogatása, ezen belül
    • adatszolgáltatás, statisztikai adatok előkészítése, átadása (pl. call centerből, dokumentumkezelő rendszerből),
    • ágazatvezetői dokumentumok (beszámoló, jelentések, feljegyzések, levelek) készítésben való közreműködés
  • Ágazat működésének teljeskörű támogatása, adminisztrációs feladatok ellátása, ezen belül
    • Kimenő szakértői állásfoglalások formai előkészítése
    • Az ágazat kimenő és bejövő iratainak iktatórendszerben való rögzítése, illetve továbbítása a munkatársaknak
    • Akták/iratok rendszerezése, nyilvántartások vezetése, iktatása
    • Kapcsolattartás ügyfelekkel, nem szakértői telefonhívások fogadása
    • Szerződések előkészítése, nyilvántartása, rendszerezése
    • Ajánlatok, megrendelések követése szerződés nyilvántartási rendszerben
    • Számlák kiállítása, a ki nem egyenlített tartozások nyomon követése
    • Rendelés és adatállományok aktualizálása, naprakészen tartása
    • Kiadványküldés előkészítése
Ajánlatunk
  • Nagy hagyományokkal rendelkező, független csapat tagjává válsz
  • A feladataidat nagy önállósággal, felelősséggel végzed majd
  • Alapbéren felül évi 10%-os éves mozgóbér, cafeteria
Elvárások
  • legalább középfokú végzettség (előny: asszisztensi, irodai területen szerzett munkatapasztalat)
  • Ügyfélközpontú gondolkodásmód és pozitív hozzáállás
  • precíz, pontos munkavégzés, kiváló kommunikációs készség, ügyfél-centrikusság
  • magabiztos felhasználói szintű számítógépes ismeretek (word, excel, Outlook)
A jelentkezéseket a fizetési igény megjelölésével az karrier@saldo.hu email címre várjuk!