SALDO Zrt. logo
Informatika

Integrált rendszerek, könyvelés és döntéstámogatás

KOMPLEX VÁLLALATIRÁNYÍTÁSI MEGOLDÁS

Cégmérettől függetlenül komplex IT alapú vállalatirányítási megoldást nyújtunk a gazdálkodó szervezetek üzleti folyamatainak tervezéséhez, a napi munkafolyamatok során keletkező adatok rögzítéséhez és elemzéséhez, az elért eredmények összegzéséhez, stratégiai döntések előkészítéséhez.

PROFESSZIONÁLIS ADÓTANÁCSADÓI HÁTTÉR

A SALDO CREATOR egy olyan egyedülálló számviteli szoftver, amelynek kifejlesztéséhez szakmai háttértámogatást nyújtanak a SALDO ZRt. professzionális adótanácsadói. Így legfőbb versenyelőnyünk, hogy informatikai megoldásunk egyben magas szintű adótanácsadói támogatást is nyújt.

A SALDO CREATOR ÉRTÉKAJÁNLATA

  • Hatékony és átlátható üzletmenetet és napi működést eredményez
  • Csökkenti a működési költségeket
  • Optimalizálja az időráfordítást
  • Kiváltja és feleslegessé teszi segédprogramok alkalmazását
  • Versenyképes ár-érték arányú szolgáltatás és informatikai támogatás

KÖTÖTTSÉGEK NÉLKÜL

Természetesen a SALDO CREATOR is tudja a piacon elvárt funkciókat, vagyis ügyféligényre szabható, moduláris, felhőalapú, rugalmasan specifikálható, magas szintű adatbiztonsággal ellátott. Emellett jogosultsági szintek beállításával vezetői-és döntéstámogatói rendszerként is funkcionál.

SZOLGÁLTATÁSAINK

Távüzemeltetés

Használja rendszerét egyszerűen, szabadon, korlátok nélkül! A rendszer üzemeltetését és karbantartását teljes egészében a Saldo Zrt. vállalja magára, így ügyfeleinket nem terhelik az informatikai háttér biztosításával, üzemeltetésével kapcsolatos feladatok, és költségek.

A szolgáltatáshoz munkanapokon 8 órás szakmai (pénzügy-számvitel) felügyeletet, valamint 24/7-es (nonstop) informatikai felügyeletet biztosítunk.

A szolgáltatás igénybevételével kiváltható:

  • A központi szerver hardver költsége
  • A kiszolgáló szoftver licencek megvásárlása, és időszaki díjaik fizetése
  • A gerinchálós elhelyezés, és a nagy sávszélességű Internet elérés költségei
  • Az üzemeltetés járulékos költségei (elektromos áram, hardver javítás, stb..)
  • A szakmai, és az informatikai felügyelet rendelkezésre állásának költségei
  • A rendszergazdai szolgáltatások (rendszertelepítés, karbantartás, konfigurálás, frissítés, mentés stb..) költségei.

Felméréseink szerint a távüzemeltetés évi több millió Ft-os megtakarítást jelenthet!

Jog és verziókövetés

Rendszerünk mindig naprakész az aktuális jogszabályoknak megfelelően, erre a Saldo komplex szaktudása a garancia. Az új verziók internetes felületről egyszerűen letölthetők, és telepítésük sem időigényes. Távüzem szolgáltatást igénybe vevő CREATOR és Easyweb ügyfeleink verziófrissítését szakembereink végzik.

Ügyféltámogatás

Amennyiben szakmai vagy informatikai problémája merül fel a program használata közben, kérheti segítségünket és rövid idő alatt megoldjuk a problémát. Az informatikai környezetben történő változásokat (új szerver és kliensgépek telepítése, adatbázis váltás, verziófrissítés) illetve hibaelhárításokat is megoldjuk Ön helyett a helyszínen vagy távoli elérés segítségével.

ÜZLETÁGUNK SZÁMOKBAN

  • Több ezer felhasználó
  • Több mint 100 kiemelt piaci, állami és nonprofit gazdálkodói referencia felhasználó
  • 7/24 rendszerüzemeltetés, napi 12 órás telefonos rendelkezésre állás

Töltse ki űrlapunkat és hamarosan felkeressük!

Hamarosan felvesszük Önnel a kapcsolatot!
SaldoWeb Integrált Vállalatirányítási rendszer
Üzleti intelligencia szolgáltatás
Integrált ÁHT szoftver

Rólunk mondták

Az általunk használt Saldo Creator programmal teljes mértékben elégedettek vagyunk. Speciális igényeinket több gyűjtő, dimenzió használata kielégíti. "..." A távüzemi szolgáltatás és állandó telefonos ügyelet nagyban megkönnyíti munkánkat!

Fehér Lászlóné, Főkönyvelő, Tarcsai Agrár Zrt.

Szervezetünk 2008. óta használja megelégedéssel a SALDO Integrált Rendszerét."."A program átlátható, logikus felépítésű, nagy cégek könyvelésére kiválóan alkalmas. A SALDO-s munkatársak segítőkészek, hozzáértőek, az egyéni fejlesztéseket is megvalósítják.

Szax László, Gazdasági igazgatóhelyettes, KOSZISZ

A Saldo Integrált Rendszerében, több mint 10 éve könyvelünk. A program a törvényi kötelezettségeknek teljes mértékben megfelel"...'"Jól átlátható, logikus felépítésű, sok az automatizmus benne. Egyedi listák, táblázatok könnyen előállíthatók.

Sebestyén Zoltánné, Gazdasági főosztályvezető, Országos Szlovák Önkormányzat Hivatala

Adótanácsadásra van szüksége? Cége nehezen boldogul a számviteli,
munkaügyi problémákkal? Kérjen tőlünk személyre szabott ajánlatot!

Releváns cikkek

Összes olvasása

Iratkozzon fel a Saldo hírlevelére
és mi naprakészen tartjuk adóügyekben!