INTEGRÁLT SZÁMVITELI RENDSZER ÁLLAMHÁZTARTÁSI SZERVEKNEK
Az államháztartási szervek mindennapi működése szigorú szabályokhoz van kötve, így a megfelelő ügyviteli rendszer kiválasztása rendkívül fontos. Amellett, hogy meg kell felelni a szabályoknak, biztosítani kell az igazán hatékony működést is. A fejlesztésekor kifejezetten az államháztartási szervek különleges igényeit vettük figyelembe, hogy az állami intézmények is számára is elérhető legyen a versenyszférában tapasztalt minőség.
HOGYAN NYÚJT KIEMELKEDŐ ÉRTÉKET A SALDO RENDSZERE ÁLLAMHÁZTARTÁSI SZERVEKNEK?
Rendszerünk fejlesztése során az aktuális számviteli szabályokat és a hazai intézmények igényeit vettük figyelembe. A program naprakészen tartása érdekében a szoftver átadása mellett utólagos jogkövetést is biztosítunk, így Önnek nem kell aggódnia a jövőbeli jogszabályi változásoknak való megfelelés miatt. A változásokat folyamatosan követjük és szoftvereinket azonnal megfeleltetjük ezeknek.
- A Saldo rendszere fejlett kétszeres kettős könyveléssel rendelkezik, amely lehetővé teszi, hogy a pénzügyi és költségvetési könyvelést is egy menetben elvégezhető legyen.
- A gyors adatszerzés érdekében gombnyomásra az eddiginél még több lehetőség van gyűjtésre, olyan elemekre, mint a szakfeladatok, pályázatok, átvett-adott pénzeszközök.
- A rögzítéseket folyamatorientáltan alakítottuk ki:
- Kötelezettségvállalás alapján akár automatikus is lehet a számlarögzítés, mindezt a folyószámla és áfa analitika mellett, egy pénzügyi és két költségvetési főkönyvi kontír tétellel együtt!
- Bank és pénztár tételek leképezése automatikusan végezhető számla-tételekből.
- Események alapján is lehetséges a teljesen automatikus kontírozás.
- Az analitikák valós időben frissülnek
- Készlet analitikát egyszerűsítettük a kormányrendeletnek való megfeleléshez.
- Tárgyi eszköz analitikában automatikusan történik a szakfeladatonkénti értékcsökkenés számítás
- Kiadott Saldo-s számlatükörből automatikus ERA-kódok az utaláshoz és rovat-kódok a kimutatásokhoz, beszámolóhoz.
MIÉRT ÉRDEMES A SALDO RENDSZERÉT VÁLASZTANIA SZERVEZETÉHEZ?
IGAZI INTEGRÁCIÓ – a számvitelben minden mindennel összefügg
A rendszer képes több intézményt egy helyen rögzíteni, azonban a kimutatások, beszámolók és a KGR önállóan elkészíthető. A különböző folyamatok teljes egészében követhetőek már a tervezéstől egészen a beszámoló Kincstári leadásáig, az adatokkal pedig minden érintett könnyedén kiszolgálható a közös adatbázisnak köszönhetően.
Megújult a Vezetői Információs rendszer is, ezáltal elérhetővé váltak az egyedi igény szerint összeállítható táblázatok és a mobil eszköuön történő megtekintés.
IDŐT ÉS PÉNZT SPÓROLHAT
Rendszerünk megalkotásakor nagy figyelmet fordítottunk arra, hogy kerüljük a redundanciát, ezért minden adatot elég rögzítenie egyszer a rendszerben! Emellett a szoftver képességeinek köszönhetően több ideje marad az értékteremtő munkára. Papírosok, táblázatok és szigetrendszerek egyeztetése helyett elég számítógépét dolgoztatnia!
A törvényi változások okozta adminisztrációs feladatokat is megoldjuk Ön helyett. az Áfa 58.§ változásait már átvezetve kapja meg, emellett az ÁHSZ is folyamatosan frissítés alatt áll.
FOLYAMATAUTOMATIZÁCIÓ
- Fordított és halasztott áfa tételek automatikusan rögzíthetők
- Az utalnivalók automatikusan kiválogatásra kerülnek
- Az utalt számlák automatikusan könyvelésre kerülnek
- Giro beemelése (bank, postai csekkek) és könyvelése automatikusan
- Az analitikus költségfelosztás akár számla mélységben vagy összesített költségfelosztással is lehetséges
- Tételek klónozása – nem kell kézzel rögzítenie a hasonló tételeket, a rendszer magától klónozza őket
- A kötelezettségvállalás automatikusan átadásra kerül a nyilvántartási számlákra
MAGAS FOKÚ KOMPATIBILITÁS
- KGR feladás automatikusan
- Bankok – utalás küldés vagy Giro fogadás – automatikusan
- Kincstárnak kötelezettségvállalás elektronikus bejelentése
- Kamarai Könyvvizsgálói szoftverbe export gombnyomásra
- Postai feladójegyzék a kimenő dokumentumokról – automatikusan