Az alrendszer jellemzői:
- Az alrendszer kezeli a vevői és a szállítói rendelés nyilvántartást.
- Szerződések, ajánlatok, ajánlat kérések, érdeklődések, szerződéstervezetek nyilvántartása prioritási szintenként
- Ajánlatkérésből ajánlat, ajánlatból szerződés képzése automatikusan
- Lehetőség van a rendelések devizában történő kezelésére
- Testre szabható formátum, egyedi paraméterezhetőség a leíró törzs segítségével
- A rendelés tételek felvihetők kézi billentyűzéssel, etalonból vagy a korábban rögzített előzményekből (pl. szerződéstervezet -> szerződés)
- Szigorú számadású bizonylatok készítése, igény szerinti példányszámban
- Eseti és folyamatos (akár éven túli) rendelések nyilvántartása
- Teljesülések és részteljesülések figyelése, raktári mozgások, számlázás és pénzügyi teljesítések tekintetében
- A mindenkori készletadatok és a rendelés állománya alapján dinamikus foglaltság kezelést biztosít.
Lekérdezések, adatszolgáltatások:
- Rendelés napló készítése
- Partnerenkénti kimutatás
- Termékenkénti kimutatás
- Határidő szerinti kimutatás
- Általános lekérdező eszközünkkel (MÁTRIX) táblázatok tetszés szerinti tartalommal Excelbe, HTML formába is!