A Saldo szoftverei számtalan megoldást kínálnak a megújult helyzetben, a sok papíralapú bizonylat mozgatását igénylő megoldás helyett ajánlunk olyan, home office-ban is használható integrált megoldást, amelyek lehetővé teszik:
- a bizonylatok egy részének papírmentes kezelését (banki Giro állományok, beérkező számlák fogadása NAV 2.0 felületről, e-számlázás, Excel-ből történő könyvelés fogadások, más rendszerekkel – pl webáruház - való adatkapcsolatok automatizáltak WebApik segítségével, stb)
- a papíralapú bizonylatok automatikus szkennelését a dokumentumkezelő folyamatmenedzsment megoldásunkba, amely gondoskodik a feladatok kiosztásáról, erről e-mail értesítések küldéséről, elektronikus jóváhagyásról, kimenő küldemények elektronikus aláírásáról és e-mailben továbbításáról
- képesek az adóbevallások XML formában történő átadására az ABEV, beszámolók továbbítására az OBR rendszernek
- a vezetői információrendszer távoli elérhetőségét, az eredményadatok fogadását Excel táblázat és HTML lap formájában is
- NAVIGATOR szolgáltatásunk keretében speciális adatelemzésekre, az ezekből nyerhető lényegi információk látványos formában történő megjelenítésére elsősorban felső vezetői döntéstámogatáshoz (Business Intelligence - BI- megoldások)
- távüzemeltetés keretében is igénybevehető, ez esetben az adatállományokról, frissítésekről is mi gondoskodunk, nincs szükség helyi informatikai támogatásra
Könyvelőirodák részére kifejlesztett, felhőszolgáltatás keretében használható webes könyvelő alkalmazásunk otthonról szintén kényelmesen elérhető és ugyancsak rendelkezik a papírkímélő lehetőségekkel. Erről bővebben itt tájékozódhat >>
Meglévő ügyfeleinknek ajánljuk, hogy vegyék igénybe az integrált rendszer fent felsorolt képességeit, amelyek támogatják a papírkímélő megoldásokat és a távoli használhatóságot! Amennyiben kérdésük merül fel, keressenek minket bizalommal!